۵۰۰ طرح عمرانی و خدماتی در بروجرد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: ۵۰۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۱۳ هزار میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در دیدار مسوولان بروجرد با امام جمعه شهرستان در دفتر امام جمعه اظهار کرد: افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار ۵۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

وی با اشاره به تفاوت های انقلاب سال ۵۷ با دیگر نهضت ها اضافه کرد: انقلاب امام خمینی (ره) بر سه پایه اصلی مباحث ایدئولوژیک، رهبری و مردم استوار بود.

فرماندار بروجرد افزود: قانون کاپیتولاسیون و نصب و عزل پادشاهان پهلوی توسط دولت های استکباری لکه ننگی در دوران پهلوی است.

مرادی بیان کرد: یکی از درس های اصلی انقلاب اسلامی مردمی بودن و با مردم بودن مسوولان و مدیران است، همه ما به عنوان کارگزاران نظام باید انقلاب اسلامی را قدر بدانیم، انقلابی که برای پیروزی، دوام و سرافرازی آن خون های پاک بهترین مردان و زنان این آب و خاک بر زمین ریخته شده است.

وی ادامه داد: همه ما باید قدردان خون پاک شهیدان باشیم، بهترین و مؤثرترین شکل قدرشناسی از سوی ما مسوولان در شرایط امروز، عمل به وظایف قانونی، رعایت تقوا و انصاف در عملکردها است. ‌

فرماندار بروجرد گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازنمایی اندیشه انقلاب و مردم سالاری است.

مرادی افزود: دهه فجر امسال باید رنگ و بوی انتخابات به خود گرفته و در این راستا هم اکنون ۲۷۰ شعبه جهت اخذ رای آماده شده که از این تعداد ۲۵ صندوق ویژه بانوان خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام مسوولان شهرستانی موظف هستند بدون جانبداری، برای سلامت و امنیت و حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha