۶۳۲ طرح چهارمحال و بختیاری برای دهه فجر آماده بهره‌برداری است

شهرکرد – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های زیربنایی، خدماتی و عمرانی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۶۳۲ طرح با ۲۰ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شد.

علی حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشترین طرح‌های قابل بهره‌برداری با ۱۷۰ طرح مربوط به وزارت نیرو، وزارت کشور با ۱۵۰، جهاد کشاورزی با ۱۱۴ و بنیاد مسکن با ۷۵ طرح است.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های شهرکرد و لردگان هرکدام با ۹۵طرح، کوهرنگ ۷۶، فارسان ۵۹، کیار۵۲ و اردل با ۵۰ طرح بیشترین طرح‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براین اساس بیشترین مبلغ طرح‌های قابل افتتاح مربوط به شهرستان بروجن با ۶هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال ، طرحهای عمومی با سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال، شهرکرد با سه هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال، لردگان با یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و کوهرنگ نیز با یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال است.

آغاز عملیات اجرایی ۹۹ طرح همزمان با دهه فجر

حیدری اضافه کرد: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۹۹ طرح با چهار هزار میلیارد ریال نیز در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

وی اظهار داشت: وزارت کشور با ۴۹ طرح، وزارت نیرو با ۱۱ طرح، وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی هرکدام با هفت طرح بیشترین سهم از آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها را در چهارمحال و بختیاری دارند.

حیدری اضافه کرد: همچنین شهرستان لردگان با ۳۵ طرح، کوهرنگ با ۱۴، شهرکرد با ۱۲، فارسان و سامان هر کدام با ۶ طرح بیشترین سهم را از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های این استان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی یادآور شد: بیشترین رقم اعتباری طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود نیز مربوط به شهرستان شهرکرد با یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال، بن با ۶۶۰میلیارد ریال، لردگان با ۶۴۰ میلیارد ریال، کوهرنگ با ۶۸۰ میلیارد ریال و اردل با ۲۳۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha