۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85372612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گلزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطر افشانی شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85372612
گلزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطر افشانی شد

مهاباد- ایرنا- گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مهاباد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در فضایی معنوی غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

مزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطر افشانی شد

فرماندار ویژه مهاباد در این مراسم که در زیر بارش رحمت الهی برگزار شد، گفت: نسل جوان و جدید بیش از سایر اقشار نیازمند ارایه و تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

حسن عباسی اضافه کرد: قبل از انقلاب هر روز گوشه‌ای از وطن در سایه حکومت های استکبار جهانی از ایران جدا می‌شد و آزادی و تمامیت ارضی ما در اختیار بیگانگان بود.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی امسال و همچنین مشارکت باشکوه در انتخابات یازدهم اسفندماه بار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام را نا امید خواهد کرد.

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

مزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطر افشانی شد

دهه فجر امسال ۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha