همه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم

خمین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه ما باید قدردان انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند باشیم.

به گزارش ایرنا ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در آیین گلباران بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین، افزود: حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه قدرشناسی و پشتیبانی همه جانبه از آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با مبانی استقلال و آزادی، ملت ایران را از بند اسارت استبداد رها کرد و امروز به عنوان یک قدرت بی چون و چرا در منطقه خودنمایی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تابیدن نور الهی و روحیه امیدواری در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق برای مبارزه با دیکتاتورها و نظام سلطه شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: خداوند ملت ایران اسلامی را دوست داشت که به آنان نعمت انقلاب اسلامی را عطا کرد و وجود گرانقدر ولی فقیه را به عنوان حاکم عادل اسلامی قرار داد.

وی تاکید کرد: قانون اساسی بعنوان سند راهبردی در روابط داخلی و بین المللی دستاورد مهم انقلاب اسلامی و امام راحل است.

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت هوشیار و بزرگ ایران در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری به آرمانهای انقلاب را نشان خواهند داد.

افتتاح تعدادی از طرح های خمین، شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین و افتتاح نمایشگاه تجسم فجر از جمله برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر در خمین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha