۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85372673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژه خودرویی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر آبادان برگزار شد

آبادان - ایرنا - به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، رژه خودرویی در شهر آبادان برگزارشد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در این آیین که با استقبال نمادین از ورود امام در فرودگاه آیت الله جمی آبادان برگزار شد؛ اقشار مختلف مردم با حضور در رژه موتوری و خودرویی آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

در این مراسم که حاظران عکس‌های از امام خمینی(ره) ، رهبر معظم انقلاب، و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در دست داشتند در خودروهای خود سرودهای انقلابی را پخش کردند.

همچنین فیدوس پالایشگاه آبادان، بوق کشتی‌ها و شناورهای تجاری و صیادی در اروندرود و ناقوس کلیسا آبادان در روز ۱۲ بهمن در آبادان طنین انداز شد.

امام جمعه در این خصوص گفت:انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) صحفه جدیدی را در نظم جهانی برپا کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود:امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری تنها کشور حامی مظلومان عالم است.

وی افزود: وجود توطئه‌های استکبار جهانی بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران، انقلاب در سراسر جهان گسترش پیدا کرد و بیداری اسلامی را ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ضمن تاکید بر با شکوه برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: این برنامه‌ها باعث تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی است.

ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن ماه در سراسر کشور آغاز و تا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha