همکاری ایرنا در فرهنگ‌سازی مصرف برق آذربایجان‌غربی قابل توجه بوده است

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه قوی همیشه در حوزه فرهنگسازی فعال بوده و با همکاری این رسانه تاثیرگذار، امسال نتایج خوبی از صرفه جویی در مصرف برق در استان گرفتیم که امیدواریم همین روند ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طاهر کیامهر روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارومیه افزود: رسانه‌ها در تببین خدمات دولتی و فرهنگ سازی مصرف نقش بسیاری دارند، از این رو خبرگزاری جمهوری اسلامی با پای کار بودن خود در این امر، برای گسترش فرهنگ مدیریت مصرف برق به صورت همه جانبه تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه در جشن‌های شکوهمند دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نیاز به جهاد تبیین و بیان خدمات نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف داریم، اضافه کرد: ایرنا نظیر گذشته بهترین همراه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص است و این را مدیون خط و مشی کارآمد این خبرگزاری می‌دانیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق در ایام تابستان امسال بدون همراهی رسانه‌ها در آذربایجان غربی امکانپذیر نبود و توانستیم با همکاری خبرنگاران، مردم را در این خصوص بیش از پیش همراه کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: روابط عمومی این شرکت به خاطر همکاری خوب رسانه ها رتبه اول کشوری را به دست آورد که باید در این خصوص قدردان رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی باشیم.

کیامهر با اشاره به وضعیت موجود شبکه تولید در استان افزود: ظرفیت اسمی تولید برق در استان حدود ۲ هزار و ۱۲۲ مگاوات است که در نیروگاه‌های گازی، سیکل ترکیبی و برخی نیروگاه‌های پراکنده تولید و وارد شبکه توزیع می شود.

همکاری ایرنا در فرهنگ‌سازی مصرف برق آذربایجان‌غربی قابل توجه بوده است

وی با بیان اینکه سهم ظرفیت نیروگاه‌های استان از کل کشور ۳.۲ درصد است، اظهار کرد: سهم شبکه توزیع برق آذربایجان‌غربی از کل کشور ۳.۳۹ درصد است و همچنین میزان مصرف استان در زمان اوج در کل کشور حدود ۱.۷۴ درصد برآورد می‌شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق گفت: فرهنگ سازی رسانه‌ای برای نحوه مصرف و مدیریت آن یکی از محورهای شاخص در نگاه بلند مدت رسانه است تا با این روش به مدیریت جامعه کمک کند.

صابر چهرقانی با تاکید بر توجه همگانی به کلیدواژه تبیین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم از جمله برنامه های خبرگزاری در استان است؛ از این رو همراه صنعت برق در جهت ارائه عملکرد و اقدامات هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha