حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می‌آورد

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: ارمغان حضور حداکثری مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه خرم‌آباد اظهار کرد: انتخابات نعمت الهی و عالی‌ترین نوع مشارکت و اراده ملت است که حضور حداکثری در این رویداد، امنیت را به ارمغان می آورد بنابراین ایجاد امنیت بر دوش ملت است و آرامش را به جامعه تزریق می‌کند.

وی ادامه داد: ۱۰ روز منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ توطئه های بیشماری رخ داد تا مانع این نصرت الهی شوند اما امام راحل به میهن بازگشت و نقشه استکبار خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به عنوان سرمایه های اجتماعی از عملکرد دولت و نظام آگاه شوند گفت: خواستنی های شخصی در کار نبود و همگان برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند که بسیاری در این مسیر شهید شدند و یادشان را گرامی می‌داریم.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: امنیت جمهوری اسلامی درون سپاری است و صرف نظر به اینکه فرد به کدام نامزد انتخاباتی رای دهد موجب اقتدار نظام می‌شود به همین دلیل روز حضور اقشار مختلف در پای صندوق های رای، جشن انقلاب خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حضور در انتخابات عزت، سربلندی و افتخار را به ارمغان می‌آورد ادامه داد: فجر انقلاب اسلامی به کشور عزت بخشید که شکرگزاری برای این پیروزی و موفقیت های حاصل شده ضروری است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در داخل و خارج، حامیان خود را دارد و پیدا خواهد کرد بنابراین باید در رفتار و گفتار به گونه‌ای عمل کنیم که از قطار نظام خارج نشویم چراکه این نظام رو به جلو در حال حرکت است و باید در خط رهبری و حامی ولایت فقیه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه صبر، شکیبایی، مقاومت فعال و شکرگزاری موجب توسعه می‌شود اضافه کرد: انتخابات، روز بیعت است که باید همگان را برای دعوت به حضور تشویق کنیم و موجب ناامیدی دشمن شویم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha