۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85372830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک‌رسانی هلال احمر به ۴۵ نفر از گرفتاران برف و کولاک در خلخال

اردبیل- ایرنا- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال استان اردبیل گفت: امدادگران این جمعیت به ۴۵ نفر که بر اثر وقوع برف و کولاک در جاده خلخال به اسالم گرفتار شده بودند، کمک‌رسانی کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح‌زاده روز پنج‌شنبه در این زمینه بیان کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع برف و کولاک در مسیر خلخال به اسالم، نیروهای امدادگر این جمعیت در قالب یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۱۰ دستگاه خودرو در برف و کولاک خلخال افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر شامل سه نفر با به‌کارگیری یک دستگاه آمبولانس به همه این خودروها امدادرسانی کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای این جمعیت آماده امدادرسانی به هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی هستند و عملیات امداد و نجات در آن مسیر نیز همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه از هموطنان خواست تا با توجه به حاکم بودن شرایط جوی ناپایدار از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در غیر این صورت پیش از هر گونه سفر، در کنار کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های مورد نظر، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، جیره غذایی خشک و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

شهرستان خلخال که دارای اقلیمی سرد است، در جنوب استان اردبیل قرار دارد و جاده ۷۱ کیلومتری خلخال به اسالم یکی از محورهای جنگلی-کوهستانی با چشم‌اندازهای بی‌نظیر طبیعی بوده و یکی از مسیرهای ارتباطی بسیار زیبا بین استان‌های اردبیل و گیلان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha