۴۲ طرح ویژه دهه فجر در مه‌ولات خراسان رضوی به ثمر نشست

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرماندار شهرستان مه‌ولات واقع در جنوب خراسان رضوی گفت: ۴۲ طرح عمرانی، صنعتی، ورزشی و زیرساختی به همت مسوولان این شهرستان برای دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حجازی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی‌فقیه در مه‌ولات افزود: برای تکمیل این طرح‌ها، یک هزار و ۵۰ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: ۳۵ طرح از مجموع طرح‌ها معادل ۵۸ درصد آنها در مناطق روستایی و بقیه به مناطق شهری اختصاص دارد.

فرماندار مه ولات در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و اقدامات دولت در زمینه تامین زمین برای مسکن نیازمندان نیز گفت: اکنون ۲ هزار و ۱۲۵ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در مه ولات هستند که تاکنون ۵۶۳ نفر از آنان تایید نهایی شده اند و ۱۰۰ درصد زمین مورد نیاز هم برای این تعداد تامین شده‌ است.

حجازی به موضوع انتخابات و ضرورت پیشگامی نماینده ولی‌فقیه در این خطه هم اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم برقراری ارتباط دوسویه با گروه‌های سیاسی، ریش‌سفیدان و نیز افراد امین و تاثیرگذار است که تحقق آن، کمک امام جمعه این شهرستان را می‌طلبد.

امام جمعه مه‌ولات هم گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کسی تصور نمی‌کرد، کشوری بتواند در مقابل ابرقدرت‌های جهان بایستد، اما انقلاب اسلامی ثابت کرد که هیمنه این قدرت‌ها پوشالی است.

حجت‌الاسلام داوود زاهدی پیروزی انقلاب اسلامی را سنت الهی و از مصادیق وعده الهی دانست و افزود: این انقلاب دارای ۲ شاخصه مهم بوده که یکی از آنها اسلامیت و مبتنی بر احکام شرعی و به تبع آن دارای رهبری دینی بودن است.

وی گفت: مردمی بودن ویژگی دیگر انقلاب اسلامی ایران است.

شهرستان مه ولات به مرکزیت شهر فیض‌آباد در جنوب تربت‌حیدریه و شمال گناباد واقع است و ۲۰۷ کیلومتر با مشهد فاصله دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha