فرماندار اسلامشهر: ورزشکاران در انتخابات پرچمدار خواهند بود

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ورزشکاران در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند نیز چمدار خواهند بود.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز پنجشنبه در نشست با فعالان حوزه ورزش (قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و باشگاه داران) که در قالب طرحی با عنوان «باهم انقلاب، با هم انتخاب» برگزار شد، اظهار داشت: اسلامشهر علاوه بر مولفه هایی همچون شهرستان هزار شهید، حافظان قرآن و جهادگران تولید به دیار قهرمانان ورزشی نیز شناخته می شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران با استعداد و توانمند فراوانی از این شهرستان در تیم های ملی حضور دارند و برای کشور افتخار آفرینی می کنند اما در جامعه شناخته شده نیستند، خاطرنشان کرد: قهرمانان و مدال آوران ورزشی شهرستان باید به مردم معرفی شوند.

این مسئول با اشاره به درخشش ورزشکاران اسلامشهری در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی افزود: باتوجه به ظرفیت های موجود در اسلامشهر شاید تاکنون تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد توانایی های مختلف این خطه برای مسئولان فرا شهرستانی معرفی شده و در زمینه ورزش شناساندن قهرمانان ورزشی در حوزه های ملی، جهانی و المپیک می تواند از اقدامات مفید برای تبیین پتانسیل موجود اسلامشهر باشد.

فرماندار اسلامشهر با تاکید براینکه برای کمک به رشد ورزش شهرستان در سال آینده، باید نظام مسائل این حوزه تهیه و اولویت ها مشخص شود و سپس درجهت رفع مشکلات اقدام کرد، گفت: باشگاه داران و مربیان ورزشی ظرفیت بالایی دارند و با جذب نوجوانان و جوانان در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فعالیت می‌کنند که متاسفانه مورد غفلت واقع شده‌اند و باید در نظام مسائل شهرستان دیده شوند.

حبیبی تاکید کرد: برای تربیت و پرورش ورزشکاران در سطح قهرمانی باید از باشگاه های خصوصی نیز حمایت کرد و فعالیت‌های ورزشی انجام شده به مردم تبیین شود.

وی در خصوص حمایت از قهرمانان ورزشی تاکید کرد: نباید برای تجلیل و تکریم قهرمانان ورزشی کم بگذاریم و با تهیه فهرستی از این افراد توسط مسئولان حمایت در شأن آنها صورت گیرد.

این مسئول از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست با هم اندیشی و احصا مسائل و کاستی‌ها و ضعفهای حوزه ورزش با نخبگان و قهرمانان ورزشی، کمک کنند تا فضای بهتری برای شهرستان رقم بخورد.

حبیبی با بیان اینکه افزایش سرانه های ورزشی از جمله اولویت های ورزش شهرستان خواهد بود، خاطرنشان کرد: بهره برداری از ۲ سالن ورزشی در روستاهای حسین آباد و قاسم آباد، ورزشگاه شهدای بهرام آباد و ۲۶ زمین چمن مصنوعی احداث شده توسط شهرداری و آموزش و پرورش اسلامشهر در ۲ سال گذشته انجام شده و مجموعه های ورزشی چیچکلو و چهاردانگه نیز در مراحل پایانی آماده سازی قرار دارند.

در این نشست بیش از ۲۰ نفر از مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و باشگاهداران شهرستان به بیان مسائل، کاستی ها و درخواستهای خود در زمینه های مختلف پرداخته و خواستار رسیدگی و رفع آنها شدند.

همچنین در پایان این نشست از تعدادی از مدال آور و قهرمانان جهانی و بین‌المللی قدردانی شد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha