فرماندار: ۱۳۸ طرح دهه فجر در مهدیشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سمنان - ایرنا - فرماندار مهدیشهر گفت: ۱۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مجتبی اقوامی‌پناه روز پنجشنبه در حاشیه آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مهدیشهر به خبرنگار ایرنا افزود: ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۸ طرح دهه فجر در این شهرستان هزینه شده است.

وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان مهدیشهر در دهه فجر ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته افزایش ۴۲۰ درصدی داشته است.

فرماندار مهدیشهر اظهار کرد: با افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان زمینه اشتغال برای ۱۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فرماندار: ۱۳۸ طرح دهه فجر در مهدیشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

وی افزود: تکمیل ساختمان آموزش و پرورش، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد زمین چمن مصنوعی و کلنگ‌زنی ساخت ایستگاه پمپ بنزین در درجزین از جمله طرح‌های شاخص و مطالبه‌های بیش از یک دهه بر زمین مانده مردم این شهرستان است که امید می‌رود تمامی این تلاش‌ها و اقدام‌ها به حضور حداکثری در پای صندوق رای منجر شود.

اقوامی‌پناه بیان کرد: ۱۱۶ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۰ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۲ طرح اقتصادی نیز با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دهه فجر ۱۴۰۲ در شهرستان مهدیشهر افتتاح خواهد شد.

طبق گفته استاندار سمنان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۴۰۲، ۷۶۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به سال گذشته در استان سمنان و با اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر افتتاح می‌شود، که از این تعداد طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر ۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha