۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85372983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: امام راحل سیره انبیای الهی را متبلور کرد

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، منش، سیره و راه انبیا الهی را در جامعه اسلامی ایران متبلور کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در آیین تجدید میثاق مسئولان با شهدای این شهرستان اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر در جهان اسلام بود که با شجاعت ، صلابت و از خودگذشتگی انقلاب اسلامی را به پشتوانه مردم به پیروزی رساند و در چنین روزی به وطن بازگشت.

وی افزود: ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام راحل به میهن اسلامی بعد از ۱۴ سال تبعید و دوری از وطن، روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گناوه افزود: در این مکان مقدس این پیام را به شهدا می‌گوئیم که صلابت و اقتدار امروز جامعه ما مدیون خون شما است و با شما عهد و پیمان مجدد می‌بندیم.

امام جمعه گناوه: امام راحل سیره انبیای الهی را متبلور کرد

وی تصریح کرد: در برهه کنونی جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است و در این امر مهم، همه مسئولان باید عملکردهای خود را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه گناوه بیان داشت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند و با هم متحد شده‌اند تا از حضور امت اسلامی ایران در پای صندوق های رای جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد مسئولان در حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات مؤثر است، تصریح کرد: همه اقشار و گروه‌ها که در حضور و مشارکت حداکثری مردم تاثیرگذار هستند باید در این زمینه تلاش، ترغیب و تشویق به پای صندوق‌های رای کنند.

رکنی حسینی گفت: چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت که رهبری بر آن تاکید دارد، باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات بر اساس آنها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه اظهار کرد: در نخستین روز از دهه مبارک فجر، آئین تجدید میثاق و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان برگزار می شود.

ابراهیمی افزود: در طول ایام مبارک دهه فجر دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های مهم ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب است.

در این آیین معنوی ، مسئولان ادارات و نهادهای گناوه با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های امام راحل ، شهدا و ولایت فقیه بیعت مجدد بستند.

گرداندن پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بین حاضران در مراسم از دیگر بخش‌های این آئین معنوی بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha