۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85372997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۵۲ طرح عمرانی دهه فجر در شهرستان ملارد/ گلباران مزار شهدا

ملارد - ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی و صنعتی به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت : دهه فجر را بهترین فرصت برای جهاد تببین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ۵۲ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

اسدی تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، کشاورزی، ورزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و آموزشی جهت تامین امکانات و خدمات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم شهرستان ملارد می باشد.

سرپرست فرمانداری ملارد به شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اشاره کرد و گفت: شش باب مدرسه، ساختمان شورای حل اختلاف، ساختمان اداره تعزیرات حکومتی، مرکز جامع سلامت روستای لم آباد، دو واحد صنعتی و دو واحد کشاورزی از جمله این پروژه ها است.

وی بیان کرد: برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی بخشی از این پروژه‌ها در دو بخش ملارد و صفادشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

در اولین روز از دهه فجر ؛ گلباران مزار شهدای شهرستان ملارد

 با آغاز ویژه برنامه های دهه فجر و در نخستین روز از این ایام مزار شهدای شهرستان ملارد با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جمعی از مسئولان اداری غبارروبی و گلباران شد.

امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد بهمراه حجت الاسلام خوبانی امام جمعه شهرستان و سایر مسئولان و بسیجیان ملاردی با حضور در گلزار شهدای شهر ملارد ،یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا مراسم مشابهی در گلزار شهدای صفادشت و امامزاده بی بی سکینه (س) این شهرستان با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس برگزار گردید.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع شده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha