بارش برف و باران در پایتخت/ شهروندان در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از بارش برف در مناطق شمالی و باران در سایر مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل از جمله آبگرفتگی و لغزندگی معابر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

علیرضا جعفری روز پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت بارش‌های پایتخت به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون در مناطق سوهانک، شهرک قائم، حصارک، فرحزاد و همچنین میدان بهبود مناطق یک و ۲ تهران بارش برف داریم که عملیات شن ریزی و نمک پاشی از شب گذشته در این مناطق شروع شده و همچنان ادامه دارد.

ویبا اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل خدمات شهری هیچ نقطه‌ای از این مناطق مسدود نشد و همچنان عملیات ادامه دارد، افزود: در سایر مناطق پایتخت بارش باران داریم که تیم‌های خدمات شهری در این مناطق نیز برای خدمات رسانی در آماده باش کامل هستند.

بارش برف و باران در پایتخت/ شهروندان در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند

به گفته وی، در سایت‌های برف روبی مناطق به اندازه کافی شن و نمک تامین شده و وجود دارد و شهروندان می‌توانند در مواقع ضروری و لغزندگی معابر برای تسریع در تردد از آنها استفاده کنند.

جعفری با اعلام اینکه نیروهای خدمات شهری همراه تجهیزات و ماشین‌آلات در سطح بزرگراه‌ها و معابر نیز مستقر هستند، گفت: گشت‌های کنترل نیز بطور دائم بر نحوه خدمات‌رسانی و وضعیت معابر شهری نظارت دارند.

بارش برف و باران در پایتخت/ شهروندان در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند

پخش ۲ هزار تُن شن مخصوص در معابر شهری منطقه یک

شهردار منطقه یک تهران نیز گفت: گروه‌های عملیاتی برف‌روب با آمادگی کامل در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند بطوریکه از روز گذشته تاکنون برای بازگشایی معابر شهری این منطقه، ۲ هزار تُن شن مخصوص پخش شده است.

سید مهدی صباغ شهردار افزود: بارش نعمت الهی برف در شمال تهران ادامه دارد و همه نیروهای خدمات شهری و برف روب در حال خدمات رسانی در معابر هستند و با تلاش معابر اصلی و بزرگراهی کامل برف‌روبی شده و تردد در آنها روان است و عملیات برف‌روبی در معابر درجه دو و سه که شامل فرعی‌ها و بن بست‌ها می‌شود به خصوص در نواحی شمالی منطقه در حال انجام است.

بارش برف و باران در پایتخت/ شهروندان در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند

وی با اشاره به دپوی ۱۰ هزار تُنی شن مخصوص در سایت‌های برف روبی اظهار کرد: مقدار شن مخصوص مورد نیاز با توجه به پیش بینی های انجام شده در ۲۶ سایت منطقه دپو و ذخیره شده است.

صباغ ادامه داد: با توجه به استفاده شهروندان از کیسه‌های شن مخصوص در سازه‌ها و مخازن زرد رنگ سطح معابر، عملیات شارژ مجدد ۳۰۰ محل دپوی نمک و شن انجام شده است.

وی تاکید کرد: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، بارش برف تا روز جمعه نیز ادامه دارد به همین خاطر عوامل خدمات شهری و نیروهای اجرایی شهرداری منطقه یک در آماده باش کامل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha