اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد با جدیت پیگیری شود

خرم آباد_ایرنا_ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد به منطور خودکفایی هر چه بیشتر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در همایش بلندای همت به مناسبت خودکفایی سه هزار و ۵۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: امروز روز ورود بنیانگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی به کشور است و نصرت الهی بر این کشور وارد شد.

وی اظهار داشت: تمام طراحی های نظام سلطه و بدخواهان نابود و این آغاز ذلت آمریکا و زورگویان بود.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: طلوع فجر انقلاب اسلامی وقایعی خواندنی و شنیدنی دارد که باید در قالب هنر فاخر عنوان شود.

شاهرخی عنوان کرد: امام راحل با روشنگری ها عظمت و شکوه و افتخار به ملت ایران داده و اسلام علوی را در جهان گسترش داد و مجاهدان خستگی ناپذیر تربیت شدند.

وی افزود: صدای گام های مجاهدان امنیت را به ارمغان آورد ، چراکه امنیت بستر کار هر فعالیت و در دفاع از ملت و دین تاثیر گذار است.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی بانوان با عفت علاوه بر مدیریت خانواده در اقتصاد جامعه نیز تاثیرگذار هستند.

وی با تاکید بر ضرورت علم امنیت و اقتصاد در جامعه گفت: طلوع فجر انقلاب اسلامی علم ، امنیت ، اقتصاد و خودکفایی را برای ملت ما به ارمغان آورد و این ماحصل شایسته شکرگذاری است.

امام جمعه خرم آباد گفت: جشن خودکفایی مددجویان لرستان قابل تقدیر و از افتخارات انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی است.

وی افزود: اشتغال پایدار برای مددجویان باید با طراحی و کارشناسی ایجاد و فرزندآوری و جوانی جمعیت شکل گیرد ، در اینصورت شاهد تحولات و جهش خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امنیت ما بر دوش مردم استوار و این امنیت با مشارکت مردم تضمین می شود و جلوه این امنیت در مشارکت مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha