مرکز خدمات جامع سلامت شهری بستک به بهره‌برداری رسید

بندرعباس - ایرنا - مرکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه سلامت غیر ضمیمه شهری شهرستان بستک استان هرمزگان امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان، بهرام عین‌اللهی در روز دوم سفر خود به هرمزگان برای بهره برداری از پروژه تکمیل بیمارستان فارابی و افتتاح طرح های بهداشتی شهرستان بستک این مرکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه سلامت غیر ضمیمه را افتتاح کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال و پایگاه سلامت غیر ضمیمه شهری شماره یک با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و ارزش ۵۰ میلیارد ریال از طرح های افتتاح شده از سوی وزیر بهداشت در شهرستان بستک استان هرمزگان است.

ساخت این مجتمع با زیربنای یکهزار و ۱۵۰ متر مترمربع و ارزش ۲۲۰میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ آغاز و در سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا، در سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، در مجموع بهره‌برداری از ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی شامل افتتاح بیمارستان، مرکز بهداشتی و درمانی، خانه بهداشت، پایگاه سلامت، اورژانس هوایی، تجهیزات درمانی و ام آر آی آغاز شده است؛ علاوه بر این پروژه‌ها بیمارستان‌های فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس و توسعه بیمارستان ۷۸ تختخوابی فارابی بستک نیز افتتاح می‌شود.

در سفر روز پنجشنبه و جمعه این هفته رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی استان به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

۱۰۰ درصد تسهیلات سفر اول هیات دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده است؛ حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی نیز تامین و پرداخت شده است.

هرمزگان با ۱۴ شهرستان و ۱۴ جزیره در خلیج همیشه فارس بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha