راهداران چهارمحال و بختیاری به ۸۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز بارش برف از پنجشنبه شب ، راهداران این استان به ۸۰ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

روح‌الله غلامی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: افزون بر این نیروهای راهداری نسبت به اسکان موقت ۴۰ مسافر گرفتار در برف در راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری اقدام کردند.

وی اظهار داشت: همچنین از ساعت‌های اولیه آغاز بارش برف در پنجشنبه شب تاکنون نیروهای راهداری برف‌روبی ۹۰۰ کیلومتر از محورهای رفت و برگشت ارتباطی چهارمحال و بختیاری را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت ۵۰۰ تن شن و نمک پاشی ازسوی نیروهای راهداری استان انجام شده است.

تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری فقط با زنجیر چرخ

غلامی با تاکید براینکه مردم از انجام سفرهای غیرضرور خودداری کنند، اضافه کرد: در زمان حاضر تمام محورهای ارتباطی و گردنه‌های استان باز اما با توجه به شرایط جوی تردد از این محورها فقط با زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و زمستانی امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی تصویر جاده‌ای و گزارش‌های رسیده از اکیپ‌های مستقر در راهدارخانه‌ها و گشت سیار در محورهای ارتباطی بارش برف و باران را در تمام محور شاهد هستیم و راهداران در حال برف روبی هستند.

وی یادآور شد: رانندگان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

جاده‌های چهارمحال و بختیاری باز است اما تردد نکنید

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha