۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85373573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سطح تمامی جاده های قزوین لغزنده است

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85373573
سطح تمامی جاده های قزوین لغزنده است

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از لغزندگی سطح راه های ارتباطی این استان خبر داد و گفت: بارش برف در گردنه ها و مناطق سردسیر این استان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در سطح تمامی جاده ها اصلی و فرعی استان آغاز شده و در عین حال نیز همه گردنه ها با کولاک و کاهش دید روبرو است.

وی ادامه داد: با توجه به نمک پاشی های صورت گرفته از سوی نیروهای راهداری، تردد در حال حاضر در سطح جاده های اصلی و آزادراهی استان جریان دارد اما راه فرعی ضیاء آباد - نیکویه از شب گذشته به خاطر ایجاد ایمنی راه برروی خودروهای عبود مسدود شد.

به گفته وی، بارش برف، لغزندگی سطح جاده و کولاک در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان و همچنین جاده های فرعی و روستایی بیشتر از سایر مناطق است.

امدادرسانی به مسافران ۲ دستگاه اتوبوس

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در ساعت سه بامداد امروز ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه قزوین - رشت و قزوین - زنجان که به علت نقص فنی قادر به حرکت در هوای برفی نبودند توسط پلیس امداد رسانی شد و مسافران آن با راهنمایی پلیس و کمک سایر خودروهای عبوری راهی مقصد خود شدند.

وی یادآور شد: این در حالی است که پلیس راه از نخستین ساعات بامداد امروز به سرنشینان ۲۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز امدادرسانی کرد.

سرهنگ ذاکری منشی یادآور شد: از مسافران و رانندگان درخواست داریم از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر، قبل از حرکت از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل پیدا کرده و تجهیزات زمستانی، به خصوص زنجیر چرخ را نیز همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی عوامل پلیس راه استان در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار دارند و تا پایان خروج سامانه بارشی و عادی شدن ترددها، در سطح راه های ارتباطی اصلی و فرعی مستقر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha