۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 85373586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انقلاب اسلامی معجزه الهی تاریخ معاصر در سطح جهان بود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک طلیعه نور بود که با رهبری مدبرانه و هنرمندانه حضرت امام خمینی(ع) به عالم انسانیت عرضه شد.

به گزارش ایرنا، " حسن بهرام نیا" روز جمعه در جمع مردم شهرستان آبدانان با تبریک چهل و پنجمین بهار انقلاب و ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری نهضت نورانی حضرت امام(ره) با نصرت خدای مهربان و پشتیبانی مردم سرافراز ایران، فضای جهان تلطیف و عطر عزت و آزادگی این جنبش عظیم جهادی مشام افکار عمومی دنیا را معطر کرد.

وی با بیان اینکه امروز نور انقلاب اسلامی، زوایای تاریک جهان را منور کرده است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه استکبار جهانی فراگیر شده و انسان های آزادیخواه یک جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم نظام سلطه تشکیل داده اند.

استاندار ایلام در ادامه با تجلیل از مردم آبدانان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص آبدانان و تکریم مقام شامخ ایثارگران این دیار افزود: ابر طرح تونل کبیرکوه به عنوان بزرگترین پروژه راهسازی کشور زیباترین پاداش و شیرین ترین هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای مردم شریف این شهرستان است.

بهرام نیا تصریح کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای تونل کبیرکوه هزینه شده و این طرح در سفر رییس جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انقلاب اسلامی معجزه الهی تاریخ معاصر در سطح جهان بود

بهرام نیا با بیان اینکه تونل کبیرکوه به زودی افتتاح و بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تونل کبیرکوه با چهار هزار و ۸۰۰ متر طول بدنه اصلی، هفت قطعه تونل کوچک به طول ۱۵۰۰ هزار متر ( جمعا به طول ۶۳۰۰ کیلومتر)، با ۱۴ متر عرض و ۸/۸ متر ارتفاع بعد از تونل در حال احداث اتوبان تهران- شمال با ۶.۲ کیلومتر، دومین تونل بزرگ جاده ای کشور است.

استاندار ایلام یادآور شد: احداث و افتتاح تونل بزرگ کبیر کوه بیانگر منزلت و اهمیت خدمت به مردم استان ایلام در نگاه و نظر دولت کار و کرامت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انقلاب اسلامی معجزه الهی تاریخ معاصر در سطح جهان بود

استاندار ایلام در ادامه به پروژه‌ها و طرح‌های دهه فجر استان اشاره کرد و یادآورشد: ۳۲۶ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۳۷ هزار ۹۴۰ میلیارد ریال در استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب و فشارهای جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، گفت: ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما روز به روز در حال پیشرفت است که این یک افتخار بزرگ است.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: امروز همه باید با بلوغ سیاسی در سنگر دفاع از انقلاب قرار گرفته و با حضور پرشور در انتخابات پیش روی آخرین توطئه و ترفندهای دشمنان ایران بزرگ را خنثی کنیم.

به گزارش ایرنا، آیین بهره‌برداری همزمان از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی، به‌صورت وبیناری با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور در مراسمی برگزار شد.

از مجموع ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی که در سراسر کشور امروز به بهره‌برداری می رسد ۱۹ طرح مربوط به استان ایلام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha