انتخابات یکی از مولفه های مهم امنیت کشور است

بوشهر_ ایرنا_ معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه های حفظ امنیت مردم و اقتدار کشور است.

محمد دهقان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: انتخابات در کشور ما علاوه بر این که نماد مردم سالاری و آرزوهای ملت ایران بوده، بستری برای حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش به شمار می رود.

وی افزود: یکی از مهمترین محل گردش نخبگان و جلوگیری از راکد شدن مدیریت کشور، صحنه انتخابات است که افراد مختلف می توانند در آن شرکت کرده و خودشان را در معرض رای مردم قرار دهند

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: مواهب و ارزش های وسیع برای مردم و کشور را می توان در انتخابات‌ جستجو کرد که به عنوان مادی از حضور مردم در صحنه به شمار می رود.

دهقان ادامه داد: با ایجاد یک انتخابات گسترده با مشارکت حداکثری مردم، ضمن انتخاب یک نماینده قوی، ارتقا کشور نیز در شاخص های مختلف دنبال می شود.

وی گفت: انتخابات تک بعدی نیست و به همین دلیل دشمنان نظام ایران اسلامی در همه انتخاباتی که طی ۴۴ سال گذشته در کشورمان به وقوع پیوسته لجاجت، عناد و و دشمنی خود را به روش های مختلف نشان داده اند.

معاون حقوقی رئیس جمهور یادآور شد: مردم ایران اسلامی برای حفظ اقتدار و امنیت خود و کشور به مانند گذشته در این انتخابات پر شور نیز شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha