۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85373595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح ارتباطی و ارتقای سایت‌ تلفن همراه در طبس افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - همزمان با دومین روز دهه فجر پنج پروژه ارتباطی و ارتقای سایت‌های تلفن همراه با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان طبس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا این آیین با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان طبس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل روستای چیروک برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی روز جمعه در این آیین گفت: این طرح‌ها با هدف دسترسی ۴۰۰ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

مصطفی بهی افزود: با این اقدام مردم روستاهای چیروک، پیرحاجات، سرند، ماودر و خرو از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند و این طرح‌ها از محل از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده‌ است.

پنج طرح ارتباطی و ارتقای سایت‌ تلفن همراه در طبس افتتاح شد

وی تصریح کرد: اکنون تکلیف قانونی ما اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات است که اکنون ۸۰ درصد این روستاها به این شبکه متصل هستند.

همچنین در ادامه با حضور استاندار خراسان جنوبی پروژه احداث و اجرای آسفالت مجتمع خدماتی رفاهی خسروآباد با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

این جایگاه با هزینه بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال با مجوز و نظارت شرکت نفت خراسان جنوبی در قالب مجتمع خدماتی رفاهی و تحت پوشش شرکت زنجیره‌ای سوخت پترو خضرا شرق احداث شده است.

پنج طرح ارتباطی و ارتقای سایت‌ تلفن همراه در طبس افتتاح شد

همزمان با دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با اعتبار ۳۸۰ هزار میلیارد ریال معادل ۳۸ همت در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۸۷۱ پروژه با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح و ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha