۲۱۶ طرح آموزشی با کمک دولت سیزدهم در لرستان بهره برداری شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۲۱۶ طرح آموزشی طی فعالیت دولت سیزدهم در این استان تکمیل و بهره برداری شده و ۴۰ طرح نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز جمعه در آیین بهره برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی سراسر کشور به صورت ویدیوکنفرانس بیان کرد: در این راستا ۲۲ طرح آموزشی در قالب ۸۳ کلاس درس همزمان با سراسر کشور با حضور آیت الله رییسی، رییس جمهور در لرستان افتتاح شد که برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تاکید بر ضرورت آگاهی رساندن به نسل جوان در مورد خدمات انقلاب اظهار داشت: ۴۰طرح آموزشی با ظرفیت حدود ۱۵۰ کلاس درس در نقاط شهری و روستایی استان در حال تکمیل است که از این مجموع سه طرح بزرگ برای مناطق پشت بازار، اسدآبادی و پژوهش سرای علوی افتتاح می شود.

بهاروند ایرانیا با اشاره به مطالبات ۱۰۰ میلیارد ریالی پیمانکاران خاطر نشان کرد: طرح های نوسازی مدارس لرستان با همکاری جامعه بزرگ پیمانکاران پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و از برنامه هدف گذاری شده جلوتر هستند.

وی با اشاره بر تکمیل ۲۱۶ پروژه در ۳۰ ماه گذشته یادآور شد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مناطق محروم و دارای سرانه پایین فضای آموزشی دارد تا به سرانه مورد نظر برسند.

۲۱۶ طرح آموزشی با کمک دولت سیزدهم در لرستان بهره برداری شد

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی گفت: در سال جاری توانستیم با مدیریت تجهیزات دپو شده اعتباراتی را در اختیار استانداردسازی قرار دهیم که این رقم از ۲۰ به ۴۰میلیارد ریال رسید و مدارس قابل توجهی را تحت پوشش داد که بناست این اقدام در سراسر کشور الگو سازی شود.

بهاروند ایرانیا با قدردانی از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در امر مقدس مدرسه سازی افزود: ۱۷۰ پروژه آموزشی در دست ساخت داشتیم که از این تعداد، ستاد اجرایی در ۸۰ مدرسه مشارکت دارد.

وی افزود: در پروژه هایی که با نوسازی مدارس قرارداد منعقد می شود ۴۰ درصد منابع مالی، توسط این ستاد تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار امسال طرح های آموزشی استان ۶ هزار میلیارد ریال بوده و از محل منابع ملی، استانی و خیران تامین شده است خاطر نشان کرد: با شروع سال تحصیلی جاری ۶۰ طرح آموزشی با ظرفیت ۱۵۰ کلاس درس در این استان افتتاح و بهره برداری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha