۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85373708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: انتخابات نماد وحدت و انسجام ملی برای ایران اسلامی به شمار می رود و نقش زیادی در خنثی‌سازی نقشه های شوم دشمنان دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز جمعه در دومین روز از دهه مبارک فجر و در جمع پرشور نمازگزاران مسجد جامع امام جعفر صادق ( ع ) شهر تایباد افزود: در این برهه حساس که دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات هستند، همه ما وظیفه داریم یک بار دیگر با شرکت گسترده خود در این رویداد سیاسی، پایبندی خود را به آرمانهای این نظام مقدس نشان بدهیم.

وی ادامه داد: دشمنان و معاندین همچون دوره های قبل انتخابات با هزینه‌ کردن در همه حوزه‌ها به دنبال این هستند تا مردم کشور را از حضور در انتخابات ناامید کنند تا به اهداف پلید خود برسند.

سرپرست فرمانداری تایباد اظهار کرد: همه بدخواهان انقلاب اسلامی به انتخابات ۱۱ اسفند ماه ایران چشم دوخته اند، صحنه گسترده انتخابات اقتدار و صلابت ایران را به آنها نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری یک بار دیگر با اتحاد و همدلی در انتخابات پیش رو شرکت و استوار بودن کشور را به همه جهانیان ثابت خواهند کرد.

شیردل به خدمات متوازن و عادلانه دولت در جای جای کشور اشاره و بیان کرد: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات دولتها همچنان در همه جای کشور ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به برکت نظام مقدس ایران اسلامی در دهه مبارک فجر امسال ۶۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در این خطه مرزی به ثمر خواهد نشست که برای این تعداد طرح افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد، به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha