امام جمعه تربت‌حیدریه: سعه‌صدر ویژگی‌ مهم نماینده منتخب مردم است

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: داشتن سعه صدر از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح و خدمتگزار به مردم برای پوشیدن کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه در ادامه تشریح سلسله موضوعات معرفی کاندیدای اصلح انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: سعه‌صدر یعنی فرد از دلی گشاده و با صبر و تحمل بالایی برخوردار باشد که یکی از صفات مهم نماینده منتخب مردم به شمار می رود.

وی گفت: اگر مسوول یا یک نماینده مجلسی اهل تحمل و صبر نباشد، در زمان انتقاد و دادخواهی مردم که صدایشان را بلند می‌کنند، او نیز زبان به پرخاشگری بگشاید، چنین فردی شایسته حضور در مجلس شورای اسلامی نیست.

امام جمعه تربت‌حیدریه در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دهه فجر عید مبعث دیگری برای مسلمانان جهان است.

وی اضافه کرد: امروز در هر جای دنیا اگر ظلمی به محرومان و مستضعفان جهان بشود، نظام اسلامی برای دفاع از حق آنها در مقابل زورگویان می‌ایستد.

معلمی همچنین به ایام اعتکاف هفته گذشته در تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: افزون‌ بر سه هزار نفر امسال در ۳۹ مسجد این شهرستان در مراسم اعتکاف مشارکت داشتند که نسبت به سال گذشته رشد ۲ برابری داشته است.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: ۲ هزار نفر از مجموع شرکت‌کنندگان خواهران بودند و افزون‌ بر دو سوم جمعیت آنان را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند که جای تقدیر از آموزش و پرورش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha