امام جمعه اراک: حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه و راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه نمایش وحدت کلمه همه مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی » در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه برخوردار است و مردم باید در این آزمون حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن روز عزت و افتخار است و مردم با شرکت در راهپیمایی این یوم الله، آن را گرامی می‌دارند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات تودهنی محکم به دشمنان و ایادی کفر است.

امام جمعه اراک، به آمادگی کشور برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتطار است کاندیداهای انتخابات قانون و اخلاق را رعایت و از وعده غیرعملی پرهیز کنند و مبالغه نکنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نامزدهای انتخاباتی نباید مردم فریبی کنند و با اخلاق اسلامی برخورد کنند.

وی تاکید کرد: همگان به ویژه محققان و اندیشمندان در ابعاد فکری، انگیزشی و اعتقادی وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی، امروز پای مکتب خود با همه وجود ایستاده و از آرمان‌های مکتب اسلامی دفاع می‌کنند و این بهترین مسیر است و راه دیگری وجود ندارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، با اشاره به رشد کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۱۳ هزار انشعاب گاز قبل از انقلاب در کشور بود که اکنون این نعمت در دسترس همه مردم است و در طول شبانه روز ۶۵۰ میلیون مترمکعب گاز به شبکه انتقال، تزریق و مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور به توفیقات بزرگی در دوران انقلاب اسلامی رسیده، گفت: البته اشکالاتی وجود دارد که باید تلاش شود تا ضعف‌ها رفع شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: رییس جمهور و مدیران در تلاشند تا مشکلات و تنگناها در جامعه کاهش یابد و لازم است مدیریت منابع شکل گیرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: اولویت در ساخت منازل مسکونی بویژه برای افراد نیازمند باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: نمونه سیاست جنگ طلبی غرب در اوکراین و غزه شکل گرفته است و ماهیت غرب این است که تاکنون در اوکراین ۳۰۰ هزار کشته و در غزه بیش از ۲۰ هزار نفر را شهید کرده‌اند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha