۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85373795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴۳ پروژه آموزشی در کردستان به بهره‌برداری رسید

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85373795
۴۳ پروژه آموزشی در کردستان به بهره‌برداری رسید

سنندج- ایرنا-۴۳ پروژه آموزشی در کردستان در دومین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با چهار هزار کلاس درس در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، آیین نمادین بهره‌برداری از این مدارس در استان کردستان با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان در هنرستان استثنایی نوآوران ناحیه ۲ سنندج و همزمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با استان هرمزگان با حضور وزیر آمورش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان در این آیین اظهار کرد: سهم استان کردستان از ۹۵۰ پروژه کشوری۴۳ پروژه بود و این پروژه‌ها در قالب ۱۷۵ کلاس درس به بهره‌برداری رسید.

ابراهیم مرادی افزود: از محل افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال، ۱۶ هزار و ۵۹۹ مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود.

وی در خصوص هنرستان استثنایی نوآوران نیز گفت: این پروژه در زیربنای هزار و ۵۰۰ متری و با ۶ کلاس به بهره‌برداری می رسد.

مدیر نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کردستان با اشاره به توزیع این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان افزود: در سنندج هشت پروژه، قروه هفت، دهگلان ۲پروژه، کامیاران سه پروژه، مریوان ۲پروژه، بانه هفت پروژه، سروآباد سه پروژه، بیجار سه پروژه، دیواندره پنج پروژه و در سقز نیز ۶ پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار صرف شده برای ساخت و تکمیل ۴۳ پروژه آموزشی استان را هزار میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری نیز ۸۶ پروژه آموزشی و پرورشی در اختیار آموزش و پرورش و استفاده دانش آموزان استان قرار گرفته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha