۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85373870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده پلیس راه سبزوار: شهروندان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند

 سبزوار- ایرنا- رییس پلیس راه سبزوار گفت: جاده های سبزوار و دیگر شهرستان های غرب خراسان رضوی به دلیل بارش برف لغزنده است و از شهروندان و مسافران این خطه انتطار می رود با توجه به این شرایط از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ قاسم نوری روز جمعه به خبرنگاران اظهار کرد:‌ بارش برف در تمامی محورهای سبزوار گزارش شده که موجب لغزندگی سطح راهها شده است به طوری که رفت و آمد در مسیرها به کندی قابل انجام است.

وی افزود:‌ این وضعیت موجب شده تا تردد در جاده های مناطق کوهستانی بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نباشد.

سرهنگ نوری تاکید کرد:‌ به رانندگانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود که علاوه بر همراه داشتن تجهیزات زمستانه و زنجیرچرخ، رعایت سرعت مطمئنه را کرده و فاصله طولی با دیگر خودروها را هنگام رانندگی رعایت کنند.

به گزارش ایرنا،‌ اخبار دریافتی از بسته شدن مسیر روستای کوهستانی "افچنگ" در شمال غربی شهر سبزوار بر اثر بارش برف سنگین و گرفتار آمدن چندین دستگاه خودرو در این مسیر ارتباطی حکایت دارد.  

مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای امروز بارش باران و برف در همه مناطق استان را پیش بینی کرده بود که این بارش ها از نواحی غربی استان آغاز شده و سپس دیگر مناطق را فراخواهد گرفت که بر اثر آن احتمال آبگرفتگی و بروز سیلاب در مناطق غربی استان دور از انتظار نیست.

بنا بر گزارش هواشناسی، بیشترین شدت بارشها تا صبح روز شنبه در خراسان رضوی رخ می دهد که از فردا عصر از میزان آن کاسته می شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha