۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85373872
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ملایر؛ دستاورد دولت در فجر انقلاب

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر عملیات اجرایی فاز نخست مگاپروژه طرح نهضت ملی مسکن شهر ملایر به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های تاریخ این شهرستان در زمینی به وسعت ۵۱۵ هکتار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز جمعه در همایش خانوادگی "هم‌صدای انقلاب" که در مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) محله شهید زرینی ملایر برگزار شد، افزود: در مرحله نخست ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این ابرپروژه پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: این پروژه در قالب دو شهرک «ایمان و امید» در مساحتی بالغ بر ۵۱۵ هکتار اجرا می‌شود و به‌زودی متقاضیان واجد شرایط پیامک‌های واریزی بانک را دریافت خواهند کرد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: با اجرای مگاپروژه نهضت ملی مسکن، برای هشت هزار واجد شرایط نهضت ملی مسکن و یک‌هزار خانوار واجد شرایط قانون جوانی جمعیت، زمین رایگان با تسهیلات فراهم شده است.

اسماعیلی گفت: شامگاه گذشته پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری بی‌وقفه، شهرک‌های "ایمان و امید" با مساحتی بالغ بر ۵۱۵ هکتار به شهر ملایر اضافه شد و اتفاقی عظیم در تاریخ شهر ملایر است.

آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ملایر؛ دستاورد دولت در فجر انقلاب

وی همچنین ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده شهرداری ملایر و نهادهای خدمات‌رسان در این محله شهیدپرور جهت رفع محرومیت‌ها، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ و اساسی در این محله صورت گرفته و اقدامات شهردار جهادی و پرتلاش ملایر، مجموعه شهرداری و نهادهای خدمات‌رسان قابل تقدیر است و نیازمند خدمات و فعالیت‌های بیشتری در این محله هستیم.

معاون استاندار همدان یادآور شد: مصوبات میزهای پرشماری که طی ۲ سال اخیر برگزار شد، موجب شیرین شدن کام مردم شد و این امر مردمی بودن دولت سیزدهم را به اثبات می‌رساند.

اسماعیلی اظهار داشت: دشمنان به واسطه در اختیار داشتن ابزارهایی، در حال القای ناکارآمدی نظام در بین جوانان هستند، اما حقیقت در میدان چیز دیگری است و کشور با قدرتی وصف‌ناشدنی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: از هفته دولت امسال تا پایان دهه مبارک فجر، بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد ریال پروژه فقط در شهرستان ملایر به ثمر نشسته است که ۱۴۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت و ۱۳۱ هزار میلیارد ریال در دهه مبارک فجر هزینه شده است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: همه این دستاوردها نوید یک آینده روشن را می‌دهد و اگر در کشور کمبود یا مشکلی هست یک امر درون خانوادگی است و هیچ ارتباطی به بیگانگان و دشمنان ندارد.

آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ملایر؛ دستاورد دولت در فجر انقلاب

وی یادآور شد: ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ هزار میلیارد ریال، رهآورد دهه مبارک فجر برای ملایر است که از این تعداد ۳۷۴ طرح با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و ۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ در حاشیه این مراسم میز خدمت با حضور فرماندار، معاونان فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محله شهید زرینی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha