۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85373873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز و تردد در جریان است

دماوند - ایرنا - رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش شدید و سنگین برف در ۴۸ ساعت گذشته که همچنان تداوم دارد، با تلاش شبانه‌روزی ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند به ویژه نیروهای راهداری دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه باز و تردد به صورت آرام در جریان است.

به گزارش ایرنا ، رضا طاهرخانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیشتر محورهای روستایی شهرستان دماوند باز است، افزود: تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش هستند و هیچ‌گونه مشکلی در بحث ادارات خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز تاکنون نداشته‌ایم.

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز و تردد در جریان است

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: هم‌وطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند، با توجه به بارش سنگین برف مسافرت خود را به روزهای بعد موکول کنند و در صورت تردد ضروری، حتماً امکانات زمستانی برای وسایل نقلیه خود را به همراه داشته باشند.

طاهرخانی با تأکید بر استفاده از زنجیرچرخ برای تردد از محورهای کوهستانی بیان کرد: مسافران برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه از زنجیرچرخ استفاده کنند،‌ چراکه پلیس راه از ترددهای بدون زنجیرچرخ ممانعت می‌کند.

وی تأکید کرد: با توجه به لغزندگی سطح معابر درون شهری و برون شهری رانندگان حتماً در هنگام تردد از سرعت غیرمجاز اجتناب کرده و فاصله ایمنی خود با خودرویی جلویی را حفظ کنند تا دچار مشکل نشوند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران و در مدخل ورودی جاده های مواصلاتی هراز و فیروز کوه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha