هلال احمر مینودشت به یک کودک چهارماهه و خانم باردار امدادرسانی کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مینودشت درشرق استان گلستان بیان داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر در شرایط نامساعد جوی امشب (بارش برف) به یک کودک چهار ماهه و یک خانم باردار درمناطق کوهستانی این شهرستان امدادرسانی کردند.

فرامرز دیلم کتولی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر مینودشت یک کودک چهار ماهه را که براثر واژگونی خودرو در منطقه کوهسارات این شهرستان به خارج از خودرو پرت شده بود، پس از تحویل از نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) منتقل کردند.

وی اضافه کرد: این کودک که امیرعباس بهشتی نام داشت، پس از مداوا در بیمارستان با نظر پزشکان ترخیص شد.

هلال احمر مینودشت به یک کودک چهارماهه و خانم باردار امداد رسانی کرد
بارش برف در روستای قلعه قافه مینودشت

دیلم کتولی ادامه داد: با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر مینودشت یک خانم باردار در منطقه کوهستانی دوزین از مرکز خدمات جامع سلامت این شهر به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهرستان منتقل شد.

فرماندار مینودشت همچنین از امدادرسانی و نجات یک خانواده ۶ نفره گرفتار در برف در منطقه کوهستانی «قلعه قافه» این شهرستان توسط نیروهای هلال احمر و منابع طبیعی خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر به اعضای یک خانواده گرفتار در روستای «ریگ چشمه» هم امدادرسانی شد.

دیلم کتولی بااشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی مینودشت، افزود: با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمامی جاده‌های ارتباطی این شهرستان باز است با این حال توصیه می‌شود مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز تجهیزات زمستانی (زنجیر چرخ) همراه داشته باشند.

وی همچنین گفت: به سب بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس مینودشت در سه مقطع تحصیلی فردا شنبه در ۲ نوبت صبح و عصر غیرحضوری و فعالیت‌های آموزشی در بستر شبکه شاد خواهد بود.

شهرستان مینودشت حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha