۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85374336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکسازی معابر همدان با ۲۰۰ دستگاه خودرو برف‌روب

همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت: معابر شهر همدان با ۲۰۰ دستگاه خودروی برف روب و ۷۰۰ نیروی انسانی طی ۴۸ ساعت گذشته پاکسازی شد.

سیدمسعود حسینی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی نیروهای شهرداری همدان در قالب طرح زمستانی در آماده باش کامل قرار دارند و کمبودی بابت تجهیزات برفروبی نداریم.

وی با اشاره به اینکه معابر فرعی نیز در حال پاکسازی است، از همشهریان خواست از پارک خودرو در معابر خودداری تا همکاران و ماشین آلات بتوانند به نحو مطلوب خدمت رسانی کنند.

حسینی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه خدمات شهری این بود که با رعایت ضوابط و مقررات فنی و محیط زیستی و حداکثر توان تمام معابر را باز کنند تا تردد خودروها و شهروندان به سهولت صورت بگیرد.

شهردار همدان اضافه کرد: پارک خودروها در معابر کاهش سرعت برف روبی را به همراه دارد و علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می‌کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم مدیریت شهری در فصل زمستان گفت: یکی از موضوعات مشکل ساز در برف‌روبی‌ مشکلات ترافیکی و استفاده مردم از خودروی شخصی است که در روزهای برفی باید اتوبوسرانی و تاکسیرانی با قدرت وارد شوند.

حسینی با تاکید بر انعکاس اخبار خدمات برف‌روبی‌ خواستار افزایش آگاهی و آموزش‌های شهروندی برای مشارکت مردم در زمان برف‌روبی‌ شد.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و از آن‌ها خواست مشکلات خود در ارتباط با برف روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی تا عوامل مدیریت شهری نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha