بانک کشاورزی بوشهر بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بوشهر_ ایرنا_ مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر از پرداخت ۱۸ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته از ابتدای سال جاری تا بهمن ماه خبر داد.

سیدمحسن نجفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: این میزان تسهیلات به ۱۰ هزار و ۳۵۹ متقاضی واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات پرداختی، ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در بخش زراعت به یک هزار و ۱۵۴ نفر و یک هزار و ۱۱میلیارد ریال از سرفصل باغداری به ۹۸۲ نفر از متقاضیان بوده است .

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون پرداخت شده که از این محل ۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور ،کمباین و دنباله بندها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان افزوده شده است .

نجفی ادامه داد: در ۱۰ ماه امسال، یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در زیر بخش صنایع تبدیلی به ۸۳۰ نفر از متقاضیان و در بخش خدمات کشاورزی و بازرگانی ۶ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال به چهار هزار و ۱۰۶ نفر پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در بخش آب و خاک و کشت گلخانه ای و با هدف توسعه این نوع کشت ها در جهت تولید محصولات کشاورزی، ۲۲۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این منجر به احداث و بهره برداری از ۱۸۶ طرح در استان بوشهر شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: در بخش دامداری ،طیور، شیلات و زنبور عسل، سه هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به یک هزار و ۷۰ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

نجفی ادامه داد: پرداخت یک هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال تسهیلات ازدواجی به تعداد ۶۴۴ نفر از متقاضیان، ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ به ۱۸۳ نفر متقاضی معرفی شده از مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، امور عشایر و معاونت روستایی استانداری بوشهر و ۷۱۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به یک هزار و ۵۲ نفر از متقاضیان نیز در ۱۰ ماه امسال انجام شده است .

وی تاکید کرد: شعب این بانک تا شروع دهه فجر سال جاری، ۹۵ درصد از کل تسهیلات پرداختی را به صورت تخصصی در بخش کشاورزی پرداخت کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha