۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85374554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وصول جریمه چهار میلیاردی از فست فودی متخلف در تویسرکان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از وصول جریمه چهار میلیارد ریالی از یک واحد صنفی (فست فودی) در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: این واحد متخلف به جریمه و معدوم کردن کالای خود محکوم شد.

مرضیه یونسی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی تویسرکان با قطعی شدن حکم صادره برای پرونده فست فودی به اتهام تقلب در عرضه همبرگر و گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته را دریافت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: این پرونده در شعبه اول بدوی تویسرکان برای تقلب در کسب رسیدگی و به پرداخت ۹ میلیارد ریال جریمه نقدی علاوه بر ضبط و معدوم سازی کالای موصوف محکوم شده بود.

یونسی خاطر نشان کرد: با اعتراض متهم پرونده به حکم صادره، پرونده دوباره در شعبه اول تجدیدنظر استان رسیدگی و در نهایت با رافت اسلامی و تقلیل جریمه ،حکم به پرداخت پنج میلیارد ریال تایید شد.

وی یادآوری کرد: تعداد پرونده وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه امسال بیش از ۱۲هزار فقره بود که واحدهای صنفی متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

وی اظهار کرد: همچنین تعداد ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سطح استان وارد و از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۱ فقره مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت یک هزار و ۵۰ اکیپ گشت سیار و مشترک به بازرسی از بازار و واحدهای صنفی و تولیدی پرداخت و از بیش از ۹ هزار واحد بازدید و تعداد ۲هزار و ۳۰۶ پرونده تشکیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha