۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85374588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۹۰ مسافر گرفتار برف در سبزوار اسکان یافتند

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85374588
۸۹۰ مسافر گرفتار برف در سبزوار اسکان یافتند

سبزوار- ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه سبزوار گفت: ۸۹۰ نفر از زائران و مسافران عبوری که به علت بارش برف و بسته شدن راهها گرفتار شده بودند، شب گذشته در این شهرستان اسکان داده شدند.

مرتضی رهنمافر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسافران و زائران مزبور که با اتوبوس و خودروهای شخصی سفر می کردند، به دلیل یخبندان و بسته شدن مسیر غربی استان خراسان رضوی در حدفاصل شهرستان داورزن و میامی استان سمنان، در مساجد، بقاع متبرکه و دیگر اماکن از پیش تعیین شده، سکنی داده شده و خدمات گرمایشی و تغذیه ای دریافت کردند، که صبح امروز با بازگشایی این جاده، سفر خود را پی گرفتند.

وی با اشاره به بسته شدن مسیرهای ارتباطی سبزوار به شهرستان "خوشاب" در شمال شرقی و نیز سبزوار - "بردسکن" در جنوب این شهرستان، افزود: هم اکنون همه راههای اصلی و شریانی شهرستان سبزوار بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها جریان دارد که از

مسافران عبوری در مسیرهای غربی استان درخواست می شود به علت لغزندگی سطح جاده ها، با رعایت نهایت احتیاط رانندگی کنند.

۸۹۰ مسافر گرفتار برف در سبزوار اسکان داده شدند

معاون عمرانی فرماندار سبزوار در خصوص محورهای فرعی ارتباطی این شهرستان نیز گفت: بارش برف سنگین و کولاک مسیر روستای ییلاقی و کوهستانی "طبس" در شمال سبزوار و نیز بخش "روداب" در جنوب غربی شهرستان را مسدود و امکان تردد را مختل کرده بود که با فعالیت گروههای راهداری این مسیرها نیز گشایش یافته و رفت و آمد در این محورها برقرار شده است.

رهنمافر افزود: بارش برف همچنین موجب قطع برق روستای طبس شده بود که با تلاش کارکنان شرکت برق شهرستان سبزوار، خطوط برق این روستا که از شهرستان جوین تغذیه می شود، ترمیم و جریان برق دوباره برقرار شد.

بارش برف که از عصر دیروز سبزوار و شهرستان های غرب خراسان رضوی را دربرگرفته بود موجب تعطیلی مدارس این خطه در روز شنبه شد و ادارات منطقه نیز فعالیت کاری خود را با تاخیر ۲ ساعته آغاز کردند.

بر اساس گزارش های دریافتی ارتفاع برف در برخی مناطق غرب خراسان رضوی از ۳۰ سانتیمتر فراتر رفت.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha