۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85374679
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تمام جاده‌های استان سمنان به جز توسکستان باز است

سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارش‌ برف و باران در جاده‌ها، گفت: تمام محورهای ارتباطی این استان به ویژه در شاهراه اصلی تهران- مشهد باز است و توسکستان اکنون تنها جاده مسدود محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی روز شنبه به خبرنگاران افزود: بزرگراه تهران- مشهد و برعکس در محدوده استان سمنان و کلیه مسیرهای شهری و فرعی به غیر از جاده توسکستان در شرق استان، باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به استقرار سامانه بارشی در استان سمنان، همچننان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم بنزین کافی و تجهیزات زمستانه از قبیل زنجیرچرخ، موادغذایی کافی و لوازم گرمایشی به همراه داشته باشند.

بارش برف به ویژه در گردنه ها و نواحی مرتفع استان سمنان در شبانه‌روز گذشته باعث انسداد چند مسیر شد که بخشی از در گردنه آهوان در محور اصلی تهران- مشهد قرار داشت.

رضوان در شهرستان میامی در شرق استان سمنان با ثبت ۲۵ سانتیمتر برف و ۳۲ میلیمتر باران، بیشترین بارندگی را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرد. مجن در شهرستان شاهرود با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد زیرصفر، سردترین نقطه در استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

علیرضا آشوری فرماندار میامی نیز از اسکان پنج هزار و ۵۰۰ مسافر در راه مانده محور میامی - شاهرود به دلیل شرایط نامساعد جوی شب گذشته در مسجدها و حسینیه‌های این شهرستان خبر داده بود.

به گفته کمال طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان، ۱۸۳ مکان با ظرفیت حدود ۱۶۰ هزار نفر در نقاط مختلف این استان برای اسکان اضطراری در راه ماندگان به دلیل شرایط نامساعد جوی مهیا شده بود.

سامانه بارشی امروز در استان سمنان کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد را به همراه دارد و فردا از جو استان خارج می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha