۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85374810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: حضور حداکثری در انتخابات تلاش برای اجرای عدالت است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش برای اجرا و تحقق عدالت است و انتظار می‌رود همه به این مهم پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در مراسم معارفه رئیس دادگستری استان همدان اظهار کرد: مشارکت همه جانبه مردم در صحنه‌های مختلف همچون انتخابات، بسترساز تحقق عدالت است.

وی رویکرد اصلی دستگاه قضا را عدالت محوری دانست و افزود: فساد تنها رشوه و اختلاس نیست، فساد اخلاقی اداری هم ممکن است جزیی از فساد باشد که آسیب زا است.

امام جمعه همدان افزود: قانون باید اخلاق مدارانه اجرا شود و توجه به اخلاق مساله مهمی است که ضروری است به آن دقت شود.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مستقل است و هیچ کسی نمی‌تواند در کار آن دخالت کند، بیان کرد: قانون ابزار تحقق عدالت است تا اخلاق در جامعه توسعه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید بسترها را فراهم کنیم تا زمینه‌های فسادزا مشخص شود، افزود: هرجا که مردم احساس کنند فساد است و دستگاه قضایی وارد شده اعتماد مردم هم بیشتر شده است.

استان همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین شمار نمایندگان همدان در مجلس خبرگان رهبری ۲ نفر است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha