احزاب در انتخاب اصلح مردم را یاری کنند

بیرجند- ایرنا- دبیر شورای وحدت خراسان جنوبی گفت: احزاب به دلیل برخورداری از شم سیاسی باید در انتخابات به عنوان راهنما عمل کنند و با وحدت و همراهی مردم را در انتخاب اصلح یاری دهند.

مهدی احمدنژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احزاب باید نقش پر رنگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند و شورای وحدت نیز مرکب از همه احزاب، آمادگی دارد تا انتخابات پر شور و پر رونق با معرفی نامزد اصلح رقم زند.

وی با اشاره به لزوم افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو اظهار کرد: ما می‌خواهیم مجلسی را تشکیل دهیم که بتواند مشکلات کنونی را رفع کند لذا هر چه نمایندگان قوی‌تر باشند قوانینی وضع خواهد شد که به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کمک می‌کند.

دبیر شورای وحدت استان خراسان جنوبی یادآور شد: وجود برخی کاستی‌ها و نواقص در کشور ایجاب می‌کند که قانونگذارانی داشته باشیم تا قوانینی در راستای رفع مشکلات کشور وضع کنند.

وی تاکید کرد: مجلس قوی باید مقابل مفسدان اقتصادی ایستادگی کند و آرامش را به معیشت مردم بازگرداند.

احمدنژاد با تاکید بر اینکه مردم نباید دغدغه معیشت داشته باشند افزود: نمایندگانی از همه حوزه‌های انتخابیه می‌توانند به وضع قوانین اساسی کمک کنند، خراسان جنوبی نیز همواره با پیروی از ولایت مشارکت خوبی در همه انتخابات‌ها داشته است.

وی ادامه داد: امروز خراسان جنوبی نیازمند نمایندگانی با دانش آمایش سرزمینی است تا مشکلات استان و مردم را بشناسند و بر اساس آن تلاش کند.

دبیر شورای وحدت استان خراسان جنوبی گفت: فرد اصلح در بین نامزدها کسی است که عالم باشد و به علم خود عمل کند و در کشور هم با دنبال ایجاد وحدت باشد.

وی یادآور شد: شورای وحدت تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا به مردم در شناخت نامزدهای اصلح کمک کند.

احمدنژاد با اشاره به فضای انتخاباتی استان هم گفت: مردم در تکاپو هستند که نماینده اصلح انتخاب کنند تا با آنها همراهی و همکاری داشته باشد لذا تنور انتخابات در حال گرم شدن است و هر چه پیش تر برویم این برنامه بهتر خواهد شد.

وی یادآور شد: میزان پرس و جوی مردم در رابطه با انتخابات نسبت به ۲ هفته گذشته بیشتر شده که نشان از انگیزش برای شرکت در انتخابات دارد.

این فعال سیاسی حضور در انتخابات را برای تعیین سرنوشت کشور الزامی دانست که پشتوانه حاکمیت و نظام است و اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد ایران اسلامی بهتر می تواند در عرصه های بین المللی نقش‌آفرینی کند.

وی یادآور شد: قدرت‌های جهانی چشم به این انتخابات دوخته‌اند و اگر مشارکت مردم بیش از ۸۵ درصد باشد دشمنان در توطئه‌های خود شکست خواهند خورد.

احمدنژاد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های جهانی و بین المللی کسب و صدای آزادگی را به همه جای دنیا مخابره کرده است.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم امکانات و خدماتی که نظام جمهوری اسلامی برای ملت‌های آزادیخواه جهان به ارمغان آورده معرفی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha