مزایده خودرو دولتی و مزایده ایران خودرو

سازمان و ارگان‌های دولتی اموال مازاد خودرو که شامل خودرو های کارکرده است را برای فروش به صورت عمومی به مزایده وحراجی می گذارند و این یک قانون برای ان ها می باشند این کار باعث میشه اون خودرو زودتر به فروش برود وازهمه مهمتربرای شرکت کننده‌ها قیمت پایین این خودرو هامدنظروقابل توجه است چراکه قیمت‌ها توسط کارشناس و منصفانه تعیین شده است.

چه کسانی می توانند در مزایدات خودرو شرکت کنند

تمامی افرادی که دارای کارت ملی و گواهینامه هستند می توانند در مزایدات خودرو شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای ثبت نام نمی باشد و شما در تمامی مزایدات می توانید شرکت داشته باشید.

وبسایت ایران مزایده

وبسایت ایران مزایده توانسته با بیش از ده ها هزار آگهی مزایدات خودرو و موتور سیکلت جایگاه خوبی در میان کاربران پیدا کند خرید خودرو های مزایده ای خودرو با به روز ترین آگهی ها از سازمان های دولتی و خصوصی معتبر را در داخل سایت میتوانید مشاهده کنید.

مزایده ایران خودرو و سایپا

معموالا مزایدات ایران خودرو و شرکت سایپا به صورت انلاین در سامانه متصل برگزار می شود و متقاضیان با پرداخت مبلغ ودیعه که برای ایران خودرو 10 میلیون تومان و برای گروه صنعتی سایپا 4 میلیون تومان می باشد این مبالغ در صورت برنده نشده به حساب درج شده شرکت کننده در سایت عودت داده می شود سریع جدید مزایده ایران خودرو از تاریخ 17 بهمن الی 21 بهمن 1402 شروع می شود جزیات مزایده در سایت ایران مزایده منتشر می شود.

مزایدات خودروهای خارجی لوکس و خاک خورده

این مزایدات اغلب توسط اداره اموال تملیکی در گمرک های استان های مخلتف برگزار می شود اگهی های مزایدات خودرو خارجی در سایت ایران مزایده منشر می شود برای شرکت در این مزایدات به صورت اینترنتی نیاز به توکن دارید.

مبلغ ودیعه در مزایده به چه صورت

به صورت معمول اکثر سازمان ها و شرکت ها یه مبلغ رو به عنوان ودیعه از شما برای شرکت در مزایده خودرو میگیرند و آن هم بخاظر این است که شما به اون سازمان مربوطه نشان دهید شرکت کننده واقعی هستید این مبلغ بین 5 تا 10 درصد قیمت کارشناسی خودرو می باشد که میتواند تغییر هم بکند ذر صئرا برنده نشدن هزینه به حساب شما عودت داده می شود.

مزایده خودرو دولتی و مزایده ایران خودرو

فرمول شاه کلید و خیلی راحت برنده شدن در مزایده خودرو

پیشنهاد بالاتر از قیمت پایه و پیشنهاد کمتر از قیمت مدل ماشین در بازار با توجه به بودجه خود برای مثال خدمتون عرض کنم قیمت پارس مدل 92 اگر قیمت پایه 90 میلیون باشد و قیمت بازار 140 میلیون باشد شما باید پیشنهاد بالاتر از پایه و کمتر از بازار را بدید مثلا 115 میلیون با این حساب هم شانس برنده شدن شما بالا میره هم سود خوبی در بازار کرده اید.

چرا مزایدات خودرو

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در ایران یکی از بهترین گزینه ها شرکت در مزایدات خودرو می باشد زیرا قیمت ها تا سی درصد کمتر از بازار هستند و شما بدون محدودیت می توانید حتی در چندین مزایده شرکت کنید حدود 60 درصد از مزایدات ماشین حضوری و 40 درصد اینترنتی هستند اکثر مزایدات خودرو به صورت اینرتنتی هم در سایت دولتی ستاد ایران برگزار می شود مثل مزایدات اداره برق و ستاد مبارزه با مواد مخدر و ...

برای دیدن آگهی های مزایدات خودرو لینک پایین کلیک کنید

www.irmozayede.com

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha