گعده‌های قرآنی برای ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نشست‌های تبیینی با موضوع معارف قرآن کریم تحت عنوان گعده‌های قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ابوذر کارگر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تلاش ما بر این است که در ماه مبارک رمضان امسال بیشترین بهره‌گیری را از محضر قرآن داشته باشیم که در همین راستا و پیش از ورود به این ماه مبارک، مقدمات تحقق این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه برای بهره‌گیری حداکثری از معارف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزاری گعده‌های قرآنی با عنوان " زندگی با آیه‌ها" است که با حضور معلمان، نخبگان، استادان و مبلغان برگزار می‌شود.

رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این نشست‌ها، علاوه‌بر قرائت قرآن به مباحث تفسیر نیز توجه ویژه‌ای می‌شود و تمامی شهرستان‌ها میزبان این برنامه است.

کارگر یادآور شد: برای اجرای بهتر این برنامه ۱۲۰ نفر از دغدغه‌مندان قرآنی استان در یک اردوی آموزشی در شهر قم حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین و نشر معارف قرانی در سطح جامعه است، افزود: از همین رو تلاش می‌شود تا بتوان در این ماه مبارک زمینه مناسبی برای تروبج و نشر معارف قرآنی در استان فراهم کنیم و این مهم با کمک و همراهی گروه‌های پرمخاطب و تریبون‌دار به خوبی محقق می‌شود.

به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان امسال همزمان با ۲۱ اسفند ماه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha