ارتباط بی واسطه کارفرما و کارجویان با برگزاری رویداد مردمی اشتغال در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از برگزاری نخستین "رویداد مردمی اشتغال" در استان خبر داد و گفت: این رویداد با هدف به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه در جلسه اطلاع رسانی رویداد مردمی اشتغال افزود: با توجه به وجود کارجویان تحصیلکرده و دانش آموخته و از طرفی نیاز برخی واحدهای اقتصادی استان به تامین نیروی کار ماهر، رویداد مردمی اشتغال می تواند با تمرکز بر تمامی حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی و به خصوص در حوزه دانش بنیان و فناور نتیجه مطلوبی برای ایجاد شغل داشته باشد.

وی گفت: رویداد مردمی اشتغال، فرصت مناسبی است تا کارفرمایان واحدهای اقتصادی در فضای مناسبی نیازها و نیروهای انسانی لازم برای واحد خود را درخواست دهند.

وی ادامه داد: در این رویداد با توجه به همکاری صورت گرفته با دستگاه های اجرایی مرتبط، کارجویان و کارفرمایان، فرصت‌های شغلی برای دانش آموختگان دانشگاهی و دانشجویان رشته‌های مختلف معرفی می شود و با هماهنگی دانشگاه علمی کاربردی و مراکزکاریابی غیر دولتی، ارتباط مستقیمی برای معرفی متقاضیان اشتغال و نیروی کار ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: آیین آغاز رویداد مردمی اشتغال ۱۶ بهمن ماه در دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار و از عموم کارفرمایان، کارجویان، موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی استان درخواست می شود تا در این رویداد مردمی مشارکت کنند.

ناصری نیا تصریح کرد: ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، کاهش زمان و هزینه‌های جستجوی شغل، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی و راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha