اکران بازی ایران و ژاپن در خانه جشنواره/ ساعت پخش فیلم‌ها تغییر کرد

تهران- ایرنا- مسابقه فوتبال ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا برای اهالی رسانه و سینما که در خانه جشنواره فیلم فجر (برج میلاد) مستقر هستند روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، تیم های فوتبال ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در قطر عصر امروز شنبه- ۱۴ بهمن- با هم بازی می کنند، مسابقه ای که در اوج اکران فیلم‌های روز سوم چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با یکی از فیلم‌ها (شه سوار) تداخل دارد، اهالی رسانه هم که در خانه جشنواره برای پوشش این رویداد هنری جمع شده اند، قطعا این مسابقه را می خواهند دنبال می کنند.

ستاد خبری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده است: بنا به درخواست تهیه‌کننده فیلم «شه‌سوار» و به دلیل همزمانی نمایش این فیلم با بازی حساس ایران و ژاپن در جام ملتهای آسیا و همچنین تقاضای بخشی از اهالی رسانه، فیلم شه‌سوار با یک ساعت تاخیر در خانه جشنواره در برج میلاد به نمایش در می‌آید.

بازی ایران و ژاپن در پایان نشست خبری فیلم صبح اعدام در ساعت ۱۵ در سالن اصلی پخش می‌شود، وبعد از آن فیلم شه سوار به کارگردانی حسین نمازی نمایش داده خواهد شد. همچنین به فراخور این جابه‌جایی دیگر فیلم‌های امروز خانه جشنواره نیز با تاخیر به نمایش در می آیند.

با آغاز بازی‌های جام ملت‌های آسیا در قطر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینماهای سراسر کشور مجوز داد بازی ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی و بازی امروز ایران و ژاپن را پخش کنند تا مردم بتوانند در سینما و دسته جمعی فوتبال تماشا کنند.

چهل‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه -۱۱ بهمن- رسما افتتاح و از روز پنجشنبه اکران فیلم‌ها در خانه جشنواره (برج میلاد تهران) و سینماهای مردمی آغاز شد؛ ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۲ فیلم در بخش نگاه نو و ۴ فیلم در بخش انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه -۲۲ بهمن- معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha