۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85374974
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۳۰ صندوق رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در پردیس پیش بینی شده‌است

پردیس - ایرنا - فرماندار پردیس گفت: سال‌های گذشته برای برگزاری انتخابات ها در این شهرستان ۱۲۳ صندوق داشتیم و امسال با هماهنگی انجام شده این رقم به ۱۳۰ عدد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز شنبه در نشست خبری افزود: از این تعداد ۶۷ صندوق در پردیس، ۴۷ صندوق در بومهن و ۱۶ صندوق در جاجرود مستقر خواهد شد.

وی تاکید کرد: با برگزاری جلسات هماهنگی مستمر اولین شهرستانی هستیم که صندوقها و عوامل اجرایی را تعیین و موارد لازم را در سامانه ثبت کردیم و برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۲۳ صندوق ثابت و هفت صندوق سیار برای دسترسی برخی از روستاها و فازهای ۱۱ و ۸ مسکن مهر پردیس در نظر گرفته شده است.

فرماندار پردیس با اشاره به نیروی انسانی تامین شده برای برگزار ی انتخابات افزود: سه هزار عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در بخش های نظارتی، اجرایی ، رابط شعبه، منشی صندوق، کاربر، ناظر شورای نگهبان، بازرسی، نماینده فرماندار و نیروی انتظامی تعیین شدند.

قضاتلو اضافه کرد: کلاسهای آموزشی از مدتی پیش در حال برگزاری است و تا قبل از برگزاری انتخابات به طور مستمر ادامه خواهد داشت و برگزاری یک همایش مشترک بین عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، نماینده فرما ندار، رئیس صندوق و نماینده انتظامی در روزهای نزدیک انتخابات در دستور کار قرار دارد تا همه به وظایف قانونی خود واقف شوند.

وی گفت: هماهنگی و هم افزایی لازم بین دستگاهها انجام و یک شعبه در دادسرا برای جرائم انتخاباتی در نظر گرفته شده است، مشکلی در شهرستان نداریم و پیش بینی می شود که انتخابات خوبی را با رقابت ،مشارکت و امنیت در شهرستان برگزار کنیم.

فرماندار پردیس اظهار داشت: تاکنون چندین همایش تبیینی رای اولی ها، اصناف و هیات های ورزشی برگزار شده برای همایش های تبینی با ائمه جماعات، مدیران مدارس وسایر اقشار اثر بخش برنامه ریزی شده است.

قضاتلو با اشاره به شعار انتخابات امسال خاطرنشان کرد: شعار انتخابات از سوی استانداری «همه با هم برای وطن» اعلام شده و در این راستا همه ما موظف و مکلف به حضوری پر شور برای انتخبات پیش رو هستیم.

این مسئول افزود: به همه دستگاه‌های خدمت رسان شعب اخذ رای گفته شده تا آدرسهای شعب را اعلام کنند و نسبت به انشعابات آب، برق، گاز و تلفن اهتمام داشته باشند تا رای دهندگان و رای گیرندگان رفاه نسبی در محل های اخذ رای داشته باشند.

فرماندار پردیس با اشاره به برگزاری مانور انتخابات، توضیح داد: در برگزاری مانور انتخابات تمام دستگاههای احراز هویت بررسی و آزمایش شدند و به جز سه مورد بقیه حوزه ها مشکل ندارند و برای تقویت آنتن دهی، افزودن ۲ دکل را در برنامه داریم.

طرح های شاخص در دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار تهران افتتاح می شود

۱۳۰ صندوق رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در پردیس پیش بینی شده‌است

قضاتلو با اشاره به کلنگ زنی و بهره برداری ۶۵ طرح با اعتبار ۴۰ هزار میلیاردریال در دهه مبارک فجر گفت: روز سه شنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران طرح های شاخص در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: به دلیل بارش برف کلنگ زنی آرامستان به مساحت هفت هکتار که امور تسطیح و دیوار چینی آن انجام شده به تعویق می افتد و تصفیه خانه آب اضطراری، سرای محله در بومهن، دامداری مکانیزه در روستای طاهر آباد، سالن تیر اندازی در جاجرود و گاز رسانی روستای ترقیان از جمله طرح های شاخص قابل افتتاح هستند.

فرماندار پردیس یادآور شد: اجرای کفپوش سالن ورزشی شهر سعیدآباد ِ جاجرود، ارائه ۴۵ خدمت جهادی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ارائه بیش از ۲۰۰ خدمت فرهنگی بخش های دیگری از برنامه های شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha