ملی‌پوش کشتی بانوان: مشکل مالی بزرگترین چالش ورزشکاران است

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی کشتی آلیش بانوان گفت: مشکل مالی می‌تواند یک چالش بزرگ برای ورزشکاران باشد. وقتی ملی‌پوش هستیم بیشتر مواقع در اردوی تیم ملی بسر می‌بریم و منبع درآمدی نداریم.

سپیده بابایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره مصدومیت خود پیش از اعزام به مسابقات هنرهای رزمی جهان و عدم اعزام به این رقابت‌ها، اظهار داشت: متاسفانه یک روز قبل از اعزام به این رقابت‌ها ترقوه من در هنگام تمرین در اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان شکسته شد و نتوانستم اعزام شوم. مجبور شدم تا جراحی کنم و الان سه ماه است که از زمان جراحی من می‌گذرد و خود را برای مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در اردیبهشت ماه جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان (ترکمنستان) آماده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون هزینه جراحی و درمانمش را پرداخت کرد، یادآور شد: به نظر مربی هم یکی از شانس‌های طلا برای مسابقات هنرهای رزمی جهان بودم، اما نمی‌دانم حکمت خدا چه بود که این اتفاق افتاد. هرچند آسیب دیدگی جزئی از ورزش است و امیدوارم دوباره به تمرینات بازگردم.

آلیش‌کار تیم ملی بانوان ادامه داد: من در وزن ۵۵ کیلوگرم باید مسابقه می‌دادم و وزن کم کرده بودم، در هر صورت از اعزام جام ماندم و درک آن خیلی برایم سخت بود که یک روز قبل از اعزام چنین اتفاقی برایم بیفتد. روزهای بدی داشتم و مشابه این اتفاق را در کشتی مردان هم دیدم و حتما حکمتی بود و امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی حضور یابم و مدال‌آوری کنم.

ملی‌پوش کشتی بانوان: مشکل مالی بزرگترین چالش ورزشکاران است

وی خاطرنشان کرد: مصدومیتم کامل خوب شده و سه ماه و نیم از جراحی گذشته است. از ماه دوم تمریناتم را شروع کردم و در مازندران استان خودم روزی چهار ساعت زیر نظر مربی تمرین می‌کنم.

بابایی اضافه کرد: از زمانی که علیرضا دبیر ریاست فدراسیون را برعهده گرفته در همه مسابقات شامل ایندورگیم، آسیایی، جهانی و جایزه بزرگ شرکت می‌کنیم. امکانات تمرینی ما نسبت به قبل تغییر کرده و از شرایط اردوها هم راضی هستیم. همان امکاناتی که مردان دارند ما هم از آن برخوردار هستیم.

وی یادآور شد: مشکل مالی می‌تواند یک چالش بزرگ برای ورزشکاران باشد. وقتی ملی‌پوش هستیم بیشتر مواقع در اردوی تیم ملی بسر می‌بریم و منبع درآمدی نداریم. بعد از جراحی چون شغل ثابت نداشتم مجبور شدم از هفته دوم بالای سر بچه ها باشم. حتی درخواست استخدام در آموزش و پرورش، شهرداری یا اداره ورزش را دادم اما متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha