۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85375024
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سه خودرو با کالای قاچاق در گیلان توقیف شدند

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85375024
سه خودرو با کالای قاچاق در گیلان توقیف شدند

رشت - ایرنا - سه خودرو سواری با حدود ۶ میلیارد ریال کالا و لباس قاچاق در شهرستان‌های رودبار و سیاهکل در استان گیلان توقیف شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان روز شنبه از توقیف ۲ دستگاه خودرو سمند شوتی و کشف بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته از تردد ۲ دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی حامل کالای قاچاق در محور شمال به جنوب مطلع شده و خودروهای موردنظر را در شهرستان رودبار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۶۰۵ عدد مواد شوینده خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان به معرفی متهمان ۴۵ و ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره و بیان‌ کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات سه میلیارد و ۲۵ میلیون ریال است.

همچنین بر اساس این گزارش از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال انواع پوشاک خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف شد.

سرهنگ حسین امیدخواه گفت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو، ۶۱۲ ثوب شلوار، پیراهن و کت خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از معرفی متهم ۵۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

دستگیری عامل درگیری خیابانی انزلی در تالش

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل درگیری خیابانی بندرانزلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از محلات شهرستان انزلی و متعاقب آن متواری شدن متهم اصلی این پرونده به سمت شهرستان تالش (واقع در غرب گیلان)، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه با اقدامات پلیسی متهم ۳۲ ساله و عامل اصلی این درگیری حین خروج از این شهرستان شناسایی، دستگیر و خودروی پژو پارس وی نیز توقیف شد، اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha