۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85375047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه دامغان ۲۰۰ برنامه شاخص دهه فجر برگزار می‌کند

سمنان - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص با حدود ۲ هزار و ۷۴۰ فعالیت به منظور گرامیداشت دهه فجر در سطح پایگاه‌ها و اقشار بسیج با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: دهه فجر امسال با توجه به نزدیکی به انتخابات ۱۱ اسفند، فرصت خوبی برای بازگویی دستاوردهای نظام و انقلاب و تبیین درست اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر، کلیه پایگاه های بسیج به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه های متنوع را برگزار می‌کنند و تمام تلاش بر این است که بتوان برنامه‌های شایسته دهه فجر را به خوبی برگزار کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ نشست جهاد تبیین روشنگری و بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری انتخابات برگزار شده و تا روز انتخابات، برپایی این نشست ها ادامه خواهد داشت.

سپاه دامغان ۲۰۰ برنامه شاخص دهه فجر برگزار می‌کند

این مسوول اضافه کرد: رژه خودرویی و موتوری، برگزاری چندین یادواره شهدا در سطح شهر و روستا، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست روشنگری تخصصی، مسابقات کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری میقات الصالحین در نماز جمعه، برپایی کاروان شادی، از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان دامغان است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان خاطرنشان کرد: هدف و دیدگاه اصلی سپاه، فقط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است و بدون شک جانب‌داری از شخص خاصی انجام نمی‌شود. اگر رسانه و یا افرادی شبهه ای در این زمینه ایجاد کنند، سپاه حضور و طرفداری از هر داوطلبی را تکذیب می‌کند.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷۶۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به طرح‌هایی سال گذشته، افتتاح می‌شود.

۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان هم در دهه‌فجر ۱۴۰۲ اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر را به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha