مسافران خوزستان از محورهای جایگزین به جای محور اندیکا - شهرکرد استفاده کنند

اهواز - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بازبودن تمامی محورهای اصلی استان گفت: با توجه به شدت بارش برف در محور اندیکا - شهرکرد، درصورت ضرورت انجام سفر به شهرکرد از محور جایگزین تردد کنند.

مرتضی بهداروندی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در محورهای شمالی استان بودیم و با تلاش نیروهای راهداری، تردد در محورهای اصلی در استان برقرار است.

وی با اشاره به شدت بارش برف در محور اندیکا - شهرکرد و کندی تردد در این محور پیشنهاد کرد: در صورت ضرورت انجام سفر به شهرکرد، از محورهای ایذه - دزپارت - شهرکرد و اندیمشک - خرم آباد - اصفهان - شهرکرد به عنوان محورهای جایگزین استفاده شود.

بهداروندی گفت: رانندگان در صورت تردد ضروری در محورهای برف گیر، از زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی ماشین خود اطمینان حاصل کنند.

بهداروندی تاکید کرد: هم استانی‌ها پیش از تردد در محورها طی تماس با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به شماره ۱۴۱، از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، تردد در محور اندیکا - شهرکرد با کندی انجام می‌شود و هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری در این محور خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha