پیام حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و استقلال کشور است

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و همچنین در پای صندوق‌های رای اقتدار، زندگی، آرمان‌خواهی و ایستادن ملت پای عزت و استقلال کشور است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز شنبه - ۱۴ بهمن ماه - در حاشیه برگزاری یادواره شهدای نیروی دریایی که در مجموعه تالارهای میثاق ارتش برگزار شد، درباره زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: باید یاد شهدا را با ادای احترام و یادآوری خاطرات و رشادت های آنها زنده نگه داریم تا خداوند نظر عنایتی کند که نام ما هم در این راه در زیر فهرست شهدا نوشته شود.

وی تاکید کرد: هرچه داریم از شهدا است، اگر شهدا نبودند مشخص نبود که ما امروز کجا ایستاده ایم.

پیام حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و استقلال کشور است

فرمانده کل ارتش درباره حضور پرشور در انتخابات نیز گفت: با شناختی که من از همرزمان شهیدم دارم، مطمئن هستم که اگر امروز بودند آنها هم به همه توصیه و از آنها دعوت می کردند که در موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات شرکت کنند.

سرلشکر موسوی افزود: انتخابات هم یک مسوولیت بزرگ شرعی و ملی و هم یک حق طبیعی برای همه ملت ایران است و هر آنچه که برای رسیدن به آرمان های بلند و والای این ملت لازم است، مسیر آن در انتخابات قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، همه ملت در روزی که قرار است در پای صندوق های رای بیایند باشکوه هرچه تمام تر مثل همه دوره های گذشته و حتی پرشکوه تر و پرجمعیت تر پای صندوق های رای حاضر شوند و این وظیفه بزرگ ملی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را پیش رو داریم، گفت: در سال های گذشته این عید ملی همواره یکی از بزرگترین روزهای انقلاب اسلامی بوده است و مردم با تمام قوا و قدرت با وجود برف سنگین و سردی هوا حضور پیدا کرده اند و نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند و این جشن همواره پرشکوه برگزار شده است.

سرلشکر موسوی با ابراز امیدواری از اینکه ۲۲ بهمن امسال هم مثل همیشه و حتی پرشکوه تر از گذشته برگزار شود، تاکید کرد: پیام حضور مردم هم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و هم در پای صندوق های رای اقتدار، زندگی، آرمان خواهی، استقلال و ایستادن ملت پای عزت و استقلال کشور است.

به گزارش ایرنا، یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز - شنبه ۱۴ بهمن ماه - با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از خانواده‌های شهدا در تالار میثاق نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha