برگزاری دیدار دوستانه فوتسال پرسپولیس و عقاب نهاجا

تهران- ایرنا- دیدار دوستانه فوتسال پیشکسوتان پرسپولیس و عقاب نهاجا با برتری ۶ بر سه، سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن سالروز ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش، مسابقه دوستانه فوتسال امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، علی پروین اسطوره فوتبال ایران و جمعی از پیشکسوتان نامدار این دو تیم با نام یاد واره شهدای نهاجا در باشگاه عقاب این نیرو برگزار شد.

پیش از برگزاری مسابقه فوتسال، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس با حضور در دفتر ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی پروین، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازی دوستانه تیم پیشکسوتان با تیم عقاب نهاجا اظهار داشت: از این که بعد از چندین سال به مدد این بازی در چنین رویدادی هستیم و تیم عقاب و باشگاه عقاب را دیدم، خیلی خوشحالم. عقاب زمانی که لیگ نداشتیم و باشگاه‌های تهران بازی می‌کردیم، از تیم‌های خوب و ریشه‌دار ما بوده و هست.

برگزاری دیدار دوستانه فوتسال پرسپولیس و عقاب نهاجا


مرتضی فنونی‌زاده، اردلان آشتیانی، بهروز سلطانی، اسماعیل هلالی و بهزاد داداش‌زاده از شاخص‌ترین بازیکنان تیم پیشکسوتان کهن پرسپولیس بودند. هدایت تیم عقاب را هم سرهنگ خلبان رزم‌جو برعهده داشت.

این بازی دوستانه در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ به سود پرسپولیس پایان یافت. در بین دو نیمه آرین صدری رکورد ملی روپایی تک‌پا را با لباس خلبانی شکست و در پایان از بازیکنان ۲ تیم توسط فرمانده نهاجا و پروین تجلیلی صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha