۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۳
کد خبر: 85375247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ایساتیس فارس مقابل آوای تهران شکست خورد

شیراز- ایرنا- تیم فوتبال ایساتیس کران فارس در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور امروز، شنبه مقابل تیم قعر جدولی آوای تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته دهم این رقابت ها عصر امروز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کرد و سه امتیاز بازی خانگی را از دست داد.

این بهترین فرصت برای تیم فارس بود که بتواند برابر تیم انتهای جدولی به برتری دست یابد که اینگونه نشد و بازی را واگذار کرد تا نخستین برد تیم آوی تهران شکل بگیرد.

هلاله عبدالهی در دقیقه ۲۶ برای آوا تهران گلزنی کرد تا نیمه نخست به سود تهرانی ها پایان یابد.

با شروع نیمه دوم تیم فارس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶۵ هم فاطمه جاویدان گل مساوی را درون دروازه تیم آوا جای داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

اما در حالی که بازیکنان تیم ایساتیس در شوک زدن گل مساوی به سرمی بردند یک دقیقه بعد این سمیرا محمد پور بود که گل برتری تیم آوا تهران را به ثمررساند.

در ادامه نیمه دوم هم تلاش بازیکنان تیم فارس راه به جایی نبرد و در نهایت هم بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند.

قضاوت این بازی را الهه سینکایی، مرضیه بهداروند، زهرا رمرودی و مینا کاظم پور بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا با پایان یافتن هفته دهم این مسابقات تیم زنان ملوان با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، خاتون بم با ۲۳ امتیاز در جای دوم ایستاد و شهرداری سیرجان هم با ۲۲ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم ایساتیس کران فارس با هفت امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و آوای تهران هم با پنج امتیاز همچنان در قعر جدول ایستاد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha