۴۰ هزار میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است

تبریز- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال طرح این بنیاد در استان آماده بهره برداری است که در طول دهه فجر افتتاح می شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، حجت اله سروری روز شنبه افزود: افتتاح ۶ هزار واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مهم ترین طرح آماده بهره برداری است.

وی گفت: این واحد های مسکونی در همه روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان آذربایجان شرقی ساخته شده و در مجموع ۳۶ هزار میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح ۲۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در هشت شهرستان، اظهار داشت: ۲۰۰ واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
سروری از اتمام ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و افزود: ۱۷۹ واحد از این مساکن در تبریز و ۶ واحد در بناب افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۶ هزار و ۶۹۸ جلد سند مالکیت در این استان صادر شده نیز تحویل صاحبان آنان خواهد شد که پنج هزار و ۶۰۹ جلد در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یک هزار و ۸۹ جلد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی افزود: همچنین در ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی۲۱ طرح هادی روستایی پایان یافته و ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستاها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha